Aantal berichten : 1362 Leeftijd : 49 Woonplaats : limburg
Onderwerp: Re: fleur die heerlijk ligt te genieten in de mandje! do 18 nov 2010, 02:34
madelief moderator
Aantal berichten : 588 Leeftijd : 52 Woonplaats : deventer
Onderwerp: Re: fleur die heerlijk ligt te genieten in de mandje! do 18 nov 2010, 02:32
an schreef:
prachtig !! zal ik hem ff bijwerken dan kan fleur ook pronken dan heb ik ze allemaal erop
ooh wat leuk dank je wel dat je fleur er ook de bij heb gedaan! echt lief van je. en de andre dieren staan er ook heel leuk op. en de mooie hond en de poes van jou staan er ook heel mooi op. echt heel mooi en leuk gedaan zo met de groeps foto mijn complimenten.
an Admin
Onderwerp: Re: fleur die heerlijk ligt te genieten in de mandje! wo 17 nov 2010, 19:34
prachtig !! zal ik hem ff bijwerken dan kan fleur ook pronken dan heb ik ze allemaal erop
madelief moderator
Onderwerp: Re: fleur die heerlijk ligt te genieten in de mandje! wo 17 nov 2010, 19:05
an schreef:
je mag gerust nog zetten hoor
de foto van fleur was te klein had deze genomen met dat mandje maar kwam heel klein uit
ooh sorry ik zal nog en andere leuke foto plaatsen van fleur! ik hoop dat deze voldoende grote is.
an Admin
Onderwerp: Re: fleur die heerlijk ligt te genieten in de mandje! di 16 nov 2010, 19:37
je mag gerust nog zetten hoor
de foto van fleur was te klein had deze genomen met dat mandje maar kwam heel klein uit
madelief moderator
Onderwerp: Re: fleur die heerlijk ligt te genieten in de mandje! di 16 nov 2010, 04:48
an schreef:
oooh wat schattig! !!! nog nog !!
dank je echt schattig he hoe ze in de mand ligt met de poot voor haar bekkie. zo lief! dank je dat je aidan en mailo tussen de groep heb gedaan heel erg leuk! echt gaaf. groetjes bianca,
an Admin
Onderwerp: Re: fleur die heerlijk ligt te genieten in de mandje! ma 15 nov 2010, 22:29
oooh wat schattig! !!! nog nog !!
madelief moderator
Onderwerp: fleur die heerlijk ligt te genieten in de mandje! ma 15 nov 2010, 18:50
fleur die heerlijk ligt te genieten in de mooie bloemetjes mand!
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: fleur die heerlijk ligt te genieten in de mandje!