Aantal berichten : 1362 Leeftijd : 49 Woonplaats : limburg
Onderwerp: Re: ik zoek en gouden mandje voor deze twee lieverds! zo 18 maa 2012, 07:55
TOPPIE !!!!!!!!
madelief moderator
Aantal berichten : 588 Leeftijd : 52 Woonplaats : deventer
Onderwerp: Re: ik zoek en gouden mandje voor deze twee lieverds! zo 18 maa 2012, 07:17
goed nieuws er is einderlijk en baasje gevonden voor deze twee katten! ben super blij voor ze
madelief moderator
Onderwerp: Re: ik zoek en gouden mandje voor deze twee lieverds! ma 05 maa 2012, 18:40
heb ik ook gedaan maar ook nog niemand gereageerd! moet gewoon geduld hebben dat iemand reageerd.
an Admin
Onderwerp: Re: ik zoek en gouden mandje voor deze twee lieverds! ma 05 maa 2012, 01:08
en als je ze nu op bepaalde site's zet?? voorlopig heb ik nog niemand gehoord
madelief moderator
Onderwerp: Re: ik zoek en gouden mandje voor deze twee lieverds! ma 05 maa 2012, 00:20
dank je dat je rond vragen heb gedaan onzettend lief van je! ze verdienenen zeker allemaal en thuis! ja dat gaat zeker vechten worden hier ook als ik het kon en mijn katten ook niet zal vechten nam ik ze ook meteen. maar ja heelaas moet gewoon geduld hebben dat er een die twee mooie lieve katten wilt.
an Admin
Onderwerp: Re: ik zoek en gouden mandje voor deze twee lieverds! zo 04 maa 2012, 07:34
heb hier ook al rondvraag gedaan ook bij me da maar ook hier nog niks t'is idd moeilijk
hoop het echt want dieren poes of hond of knaagdieren ze verdienen allemaal een thuis en als ik kon : meteen maar weet nu al manlief is er niet voor en ook hier de kat en hond zullen dit niet zien zitten da gaat vechten worden en wil da liever vermijden
madelief moderator
Onderwerp: Re: ik zoek en gouden mandje voor deze twee lieverds! zo 04 maa 2012, 06:40
pff het valt niet mee om iemand te zoeken voor de twee katten! heb alles geprbeerd maar er heeft nog niemand gereageerd snap ik niet het zijn zooo mooie lieve katten jammer! misschien komt het nog wel ik gun die twee zulke lievde vol gouden mandje.
madelief moderator
Onderwerp: Re: ik zoek en gouden mandje voor deze twee lieverds! do 01 maa 2012, 03:33
dat kan ik wel voorstellen. ik zou het zelf ook wel willen maar kan ook niet. heb zelf ook huisdieren anders word het vechten kan je de katten niet aan doen!
an Admin
Onderwerp: Re: ik zoek en gouden mandje voor deze twee lieverds! wo 29 feb 2012, 21:49
zou willen maar ja denkt dat man-lief dit niet ziet zitten
madelief moderator
Onderwerp: Re: ik zoek en gouden mandje voor deze twee lieverds! wo 29 feb 2012, 19:24
het zijn echt twee lieverds ik hoop ook dat ze snel en gouden mandje vinden! dank je!
an Admin
Onderwerp: Re: ik zoek en gouden mandje voor deze twee lieverds! wo 29 feb 2012, 02:29
wat een lieverds ! hoop dat ze snel een warm mandje vinden
succ.
madelief moderator
Onderwerp: ik zoek en gouden mandje voor deze twee lieverds! di 28 feb 2012, 20:49
deze twee mooie lieverds (kater en poes) zijn wegens prive omstandigheden samen op zoek naar en nieuw blijvend gouden mandje! beide lieverds zijn gecastereerd goed gezond en gewend om binnen te blijven de enige voorwaarde is dat deze twee kanjers samen kunnen blijven mocht iemand intersse hebben in deze twee kanjers dan zou een prive berichtje fijn zijn! meer onfo en vragen yvonne hulshoff ik zit op de facebook! zodat ik meer onformatie kan geven.
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: ik zoek en gouden mandje voor deze twee lieverds!