Onderwerp: Re: mailo en fleur heerlijk warm knus bij elkaar in de mand! ma 06 dec 2010, 00:47
an schreef:
zou er verschil zijn tussen poes en kater buitenuit de mannelijke of vrouwelijke delen natuurlijk
maar bedoel meer qua karakter , en dergelijke ?
Wij hebben 3 katten(1 poes, 2 katers), en mijn vriendin heeft er 6 (2 poezen en 4 katers)! En bij ons alle 2 is het zo dat de katers liever zijn, die kroelen veel meer.
an Admin
Aantal berichten : 1362 Leeftijd : 49 Woonplaats : limburg
Onderwerp: Re: mailo en fleur heerlijk warm knus bij elkaar in de mand! zo 05 dec 2010, 20:13
zou er verschil zijn tussen poes en kater buitenuit de mannelijke of vrouwelijke delen natuurlijk
maar bedoel meer qua karakter , en dergelijke ?
waaslandwolf moderator
Aantal berichten : 716 Leeftijd : 53 Woonplaats : Sint Niklaas
Onderwerp: Re: mailo en fleur heerlijk warm knus bij elkaar in de mand! zo 05 dec 2010, 18:40
Ze liggen elkaar er lief te wassen, die twee poezen, dat is iets dat die twee van ons nooit doen, zij leven gewoon naast elkaar, onze kattin verzorgt zich goed, onze kater wast zichzelf maar weinig of nooit, of t' zou een kattewasje moeten zijn.
an Admin
Onderwerp: Re: mailo en fleur heerlijk warm knus bij elkaar in de mand! zo 05 dec 2010, 06:30
ik heb net ook een wasbeurt achter de rug dus kan me voorstellen zo'n lekkere tong ook
madelief moderator
Aantal berichten : 588 Leeftijd : 52 Woonplaats : deventer
Onderwerp: Re: mailo en fleur heerlijk warm knus bij elkaar in de mand! zo 05 dec 2010, 03:17
an schreef:
lieve foto's hier gebeurt het soms wel eens dat ze mekaar wassen maar meestal jagen ze achter mekaar
hoor je ze dan ook spinnen ??
hoi an ja ik hoor ze meestal spinnen en genieten als ze elkaar en wasbeurt geven heel lief!
an Admin
Onderwerp: Re: mailo en fleur heerlijk warm knus bij elkaar in de mand! zo 05 dec 2010, 00:42
lieve foto's hier gebeurt het soms wel eens dat ze mekaar wassen maar meestal jagen ze achter mekaar
hoor je ze dan ook spinnen ??
madelief moderator
Aantal berichten : 588 Leeftijd : 52 Woonplaats : deventer
Onderwerp: Re: mailo en fleur heerlijk warm knus bij elkaar in de mand! wo 01 dec 2010, 09:00
Joyce schreef:
Ooh wat lief! Liggen ze vaker zo?
Hier liggen de katten zelden bij elkaar, soms wassen ze elkaar heel even maar daar houd het dan ook bij op.
hoi joyce hier elke dag en avond liggen ze lekker bij elkaar in de mand. echt super gezellig. en zo leuk om te zien hoe ze elkaar en wasbeurt geven. groetjes bianca,