Aantal berichten : 588 Leeftijd : 52 Woonplaats : deventer
Onderwerp: Re: wist je dat ...... wo 25 mei 2011, 03:51
dat ik het geweldig nieuws voor je vind. dat je 2 klanten heb die tevreden zijn! en vrezelijk vind dat minny bijna is gepakt door de labrador! van de buurman en dat ik het kan indenken dat je rotgeschokken bent.
an Admin
Aantal berichten : 1362 Leeftijd : 49 Woonplaats : limburg
Onderwerp: Re: wist je dat ...... di 24 mei 2011, 20:06
dat ik nieuwe vijlen moet halen dat ik weer een klantje heb kunnen boeken dat ik 2 klantjes heb die zeer tevreden zijn dat de zon weer schijnt minny net bijna gepakt was door de hond ( labrador ) van de buurman dat de schrik er ff goed inzit nu
madelief moderator
Onderwerp: Re: wist je dat ...... di 24 mei 2011, 09:54
dat vandaag heerlijk weer was. en heerlijk eventjes in de zon gezeten en ietsje bruin bent geworden! en dat je nog kan genieten van het weer tot donderdag.
an Admin
Onderwerp: Re: wist je dat ...... ma 23 mei 2011, 19:58
het de laatste tyd weer heel erg stil is ik me afvroeg waar iedereen is dat het voorlopig nog mooi , zonnig weer is maar donderdag gedaan (regen )
an Admin
Onderwerp: Re: wist je dat ...... ma 23 mei 2011, 07:21
het vandaag fijn nagelen was dat de zon weer scheen en lekker warm was dat de diertjes net binnen zijn na een lange , spelende dag dat ik zo wat tv ga zien
an Admin
Onderwerp: Re: wist je dat ...... vr 20 mei 2011, 22:11
wist je dat....
het weer weekend is dat de zon wel schijnt maar het toch nog frisjes is ik weinig nieuws heb
madelief moderator
Onderwerp: Re: wist je dat ...... vr 20 mei 2011, 06:19
wist je dat.... ik het ook erg vind van jou met de krultang! en dat je vinger 2e graad verbrand is. en dat je met een hand zit te typen! en dat ik het goed begrijp waarom je geen krultang niet gebruik! en jou beterschap wens met je vingers! en dat het al ietsje beter gaat met mijn rug! maar wel met elke beweging nog wel pijn doet bah vervelend maar gelukkig is het al weekend!
an Admin
Onderwerp: Re: wist je dat ...... do 19 mei 2011, 23:43
wist je dat ........
ik het erg vind van je rugpijn je het rustig aan moet doen van dokter an je anders onder je poep krijgt je weer snel beter bent je veel beterschap wens ik net me auto heb gewassen en naar de winkel ben geweest ik zo lis moet ophalen bijna weekend is
madelief moderator
Onderwerp: Re: wist je dat ...... do 19 mei 2011, 02:28
dat ik rustig aan moet doen! ik niet meer zwaare dingen gaat tillen! en dat ik ontzettende rugpijn heb. en met elke beweging die je maakt onzettend pijn doet!
an Admin
Onderwerp: wist je dat ...... wo 18 mei 2011, 20:37
dit gaat als volgt : je kan hier je nieuws kwijt ik zal beginnen .... volgen jullie gezellig mee?
dat ik weer hier voorbij kwam met 1 hand zit te typen
mijn vingers tot 2de graad verbrand zijn :? ik nooit meer een styltang gebruik verschrikkelijk pijn doet