Aantal berichten : 1362 Leeftijd : 49 Woonplaats : limburg
Onderwerp: Re: wist je dat ...... vr 08 jul 2011, 22:26
ik het erg vind dat jij je verveeld je mss ergens naartoe kan gaan met je zus je je eigen moet /mag ammuseren ik het weer fijn vond dat je langskwam
madelief moderator
Aantal berichten : 588 Leeftijd : 52 Woonplaats : deventer
Onderwerp: Re: wist je dat ...... vr 08 jul 2011, 22:17
het hier de zonnetje nog schijnt! ik mijn verveel. dat sommige al met vakantie zijn! en kijken wat ik vandaag iets leuks gaat doen samen met mijn zus!
an Admin
Onderwerp: Re: wist je dat ...... vr 08 jul 2011, 22:11
het inmiddels zeer goed gaat dat het hier maar zuur weer is het zo stil is hier het weekend is en ron 3 weken verlof heeft lis een langslaapster is
an Admin
Onderwerp: Re: wist je dat ...... di 05 jul 2011, 19:01
waaslandwolf schreef:
Een van onze konijntjes ziek is, het heeft een wonde waaruit wormen komen, hopelijk kan de dierenarts het genezen.
oei dat is niet goed een wonde waar al wormpjes inzitten is meestal rot hoop dat hij er wat aan kan gaan doen meestal is een goede antibioticum en zalf een oplossing hou ons op de hoogte
waaslandwolf moderator
Aantal berichten : 716 Leeftijd : 53 Woonplaats : Sint Niklaas
Onderwerp: Re: wist je dat ...... di 05 jul 2011, 17:28
Een van onze konijntjes ziek is, het heeft een wonde waaruit wormen komen, hopelijk kan de dierenarts het genezen.
an Admin
Onderwerp: Re: wist je dat ...... zo 03 jul 2011, 20:44
ik je wel geloof dat het jaar zo al lang duurt het maar miezerig weer is buiten
waaslandwolf moderator
Onderwerp: Re: wist je dat ...... zo 03 jul 2011, 00:03
Het nu schoolverlof is, Ik uitkijk naar onze vakantie.
an Admin
Onderwerp: Re: wist je dat ...... di 28 jun 2011, 21:54
dat het nu wel een pak frisser is het helemaal niet zo goed is zo de daling te sterk is vandaag de laatste schooldag is voor lis deze avond de raporten halen
waaslandwolf moderator
Onderwerp: Re: wist je dat ...... di 28 jun 2011, 17:51
Ik dadelijk mijn bed in ga.
madelief moderator
Onderwerp: Re: wist je dat ...... di 28 jun 2011, 17:11
dat gelukkig het noodweer voorbij is. het niet meer zo benauwd is en aangenaam weer is. en fijn is om te werken!
madelief moderator
Onderwerp: Re: wist je dat ...... di 28 jun 2011, 09:53
het hier noodweer is. vandaag heel warm was en benauwd! niet fijn was om te werken.
an Admin
Onderwerp: Re: wist je dat ...... za 25 jun 2011, 20:08
het leuk is om te baby-sitten het weekend alweer voorbij is nog altyd zielig weer is maar het goed komt
waaslandwolf moderator
Onderwerp: Re: wist je dat ...... za 25 jun 2011, 07:19
Mijn vrouw gaan babysitten is...en ik dan dus ook.
an Admin
Onderwerp: Re: wist je dat ...... wo 22 jun 2011, 18:49
ik jullie dank voor de sympathie het vandaag maar zielig weer is buiten donderdag is bijna weekend is je morgen een daggie vrij bent ik het voor jou leuk vind
madelief moderator
Onderwerp: Re: wist je dat ...... wo 22 jun 2011, 10:19
dat ik het erg voor je vind dat je z'n pijn heb. en dat de medicatsie minder uithaalt. en hopelijk de pijn minder word. dat ik morgen heerlijk en dagje vrij heb. en uitga slapen als ik de kans krijgt.
an Admin
Onderwerp: Re: wist je dat ...... wo 22 jun 2011, 06:53
dat ik het wel tof vind van andy ik geen goede medicatie heb , weinig uithaalt de pijn blijft intens en soms lig ik al om 11.00 u in me bed
Dat ik zal blijven posten! al valt mijn postduif zonder vleugels. dan koop ik je wel vleugels
waaslandwolf moderator
Onderwerp: Re: wist je dat ...... wo 22 jun 2011, 06:41
Oei, dat vind ik erg dat ze je niet meer kunnen helpen, hopelijk hebben ze toch nog goede pijnstillers. Dat ik zal blijven posten! al valt mijn postduif zonder vleugels.
an Admin
Onderwerp: Re: wist je dat ...... wo 22 jun 2011, 01:14
ik te horen heb gekregen dat men mij niet meer kan helpen het een cronische zenuwpijn is en het nooit meer weggaat ik ff baal nu en gisteren een echte rotdag heb gehad lis op schoolreis is geweest ze gisterenavond stik kapot was hahhaha de hele nacht rustig heb kunnen slapen me kamertje eindelijk af is !! morgen 2 klantjes weer heb
ik me afvraag hoe het met de rest is gesteld ik het zonde vind dat er altyd dezelfde hier zitten te posten maar wel leuk vind om alles te lezen bedankt iedereen !!!!
an Admin
Onderwerp: Re: wist je dat ...... ma 20 jun 2011, 08:11
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuww tandarts !!!!!! en ik moet ook nog morgen eerst terug naar leuven
niet met de velo al mag je altyd proberen hihihi , de auto ,trein,tram,bus mogelijkheden genoeg
waaslandwolf moderator
Onderwerp: Re: wist je dat ...... ma 20 jun 2011, 07:16
Dat als ik met de Velo naar limburg rij ik met mijn tong tussen m'n spaken zit, waarschijnlijk. Ik vandaag weer eens bij de tandarts heb gezeten en met een dubbele tong naar huis ben gegaan
an Admin
Onderwerp: Re: wist je dat ...... zo 19 jun 2011, 06:17
op de velo (fiets ) richting llimburg ik nu moe ben van het verven ik al een grote tekening heb gemaakt die op lis haar grote muur gaat komen ik alleen nog wat kleuren verf moet halen ik nog wel ff zoet ben
waaslandwolf moderator
Onderwerp: Re: wist je dat ...... za 18 jun 2011, 21:54
Dat ik ondanks het slechte weer toch eens een toertje ga maken met de velo, om mijn calorieen onder controle te houden.
an Admin
Onderwerp: Re: wist je dat ...... za 18 jun 2011, 00:29
.... je er een dag-uitstap van kan maken zal me nog eens proberen bezig te houden met fb ik nooit me eigen naam op fb gebruik het hier verlengd weekend is volgende week dinsdag de laatste officiele schooldag is
waaslandwolf moderator
Onderwerp: Re: wist je dat ...... vr 17 jun 2011, 09:17
Dat het jammer is dat je zo ver woond, anders kwam ik wel eens op bezoek. Dat je naar mijn FB profiel opnieuw een vriendschapsverzoek moet zenden om er terug op te kunnen posten. Maar ik die Nicknaam vergeten ben die jij gebruikt en dus je profiel niet kan terug vinden, anders deed ik het zelf. Dat FB accounts meestal bestaan uit gewone oficiele namen, niet uit Nickname's. Maar bovenal....dat het alweer weekeinde is.
an Admin
Onderwerp: Re: wist je dat ...... vr 17 jun 2011, 08:44
dat het weekend weer is begonnen morgen lekker uitslapen tenzij poeslief weer me deur renoveerd hihihihi