Aantal berichten : 588 Leeftijd : 52 Woonplaats : deventer
Onderwerp: Re: wist je dat ...... vr 17 jun 2011, 00:57
dat ik zin heb in vakantie! er na uit kijk! en gezellige leuke dingen doen. het hier mooi weer is en het zonnetje nog
an Admin
Aantal berichten : 1362 Leeftijd : 49 Woonplaats : limburg
Onderwerp: Re: wist je dat ...... do 16 jun 2011, 18:58
wist je dat : .....
het precies een zonnige dag word het hier zo stilletjes is het nog 1 week school is en er naar uit kijk voor de vakantie ik hoop dat iemand nu maar eens op bezoek kwam een leuke bebbel wel mis
an Admin
Onderwerp: Re: wist je dat ...... wo 15 jun 2011, 08:23
oei maar heb je linkje nu opgeslagen
alleen ik kan daar niks posten
waaslandwolf moderator
Aantal berichten : 716 Leeftijd : 53 Woonplaats : Sint Niklaas
Onderwerp: Re: wist je dat ...... wo 15 jun 2011, 04:01
Dat ik mijn Facebookaccount verloren ben. Je nu terecht kunt op mijn nieuw. https://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100002510116036
Je hier wel goed foto's kan posten maar telkens met een omweg, iets meer werk dan op FB.
an Admin
Onderwerp: Re: wist je dat ...... ma 13 jun 2011, 00:39
maar het hier eigenlijk niet zo gemakkelijk is om foto's te plaatsen als op FB.
ik niet weet hoe dit komt ? te groot of te moeilijk ?? het vandaag de laatste vrije dag is het morgen school is het nog 2 weken is
waaslandwolf moderator
Onderwerp: Re: wist je dat ...... zo 12 jun 2011, 10:03
Ha, da's toevallig! dat wist ik niet!! dat je dochter er ook heen gaat Dat het de moeite waard is voor kinderen, dat ouders er samen met vrienden kunnen bij praten en kunnen maken. ik zal proberen tijd vrij te maken om hier foto's te plaatsen, maar het hier eigenlijk niet zo gemakkelijk is om foto's te plaatsen als op FB. en eens je Facebook goed onder de knie hebt je niet meer zonder kunt.
an Admin
Onderwerp: Re: wist je dat ...... zo 12 jun 2011, 04:42
heyy geloof dat dat meilssa's schoolreis is ik kan niet of heel moeilijk op fb
waaslandwolf moderator
Onderwerp: Re: wist je dat ...... zo 12 jun 2011, 03:57
Neen, dat wist ik niet dat je het spijtig vond dat er enkele foto's op FB staan? Dat Mega Speelstad in wechelderzande ligt.
an Admin
Onderwerp: Re: wist je dat ...... za 11 jun 2011, 07:34
Je enkele foto's er van kan terug vinden op FB,
spijtig
waar ligt mega speeltuin ??
waaslandwolf moderator
Onderwerp: Re: wist je dat ...... za 11 jun 2011, 07:06
Dat het fijn was in de Zoo, Je enkele foto's er van kan terug vinden op FB, En we vandaag naar Mega Speelstad zijn geweest met de kleine mannen en enkele vrienden.
an Admin
Onderwerp: Re: wist je dat ...... wo 08 jun 2011, 19:38
ik je veel plezier wens deze avond op de kermis ik me afvraag hoe de zoo van antwerpen is geweest bij andy ik hoop op veel leuke foto's ervan
dat ik zo ga beginnen en nog ff wilde langskomen snel de zon hier voluit schijnt
madelief moderator
Onderwerp: Re: wist je dat ...... wo 08 jun 2011, 17:33
dat ik lis beterschap wenst. en dat ik het erg vind voor lis! en hoop dat het snel over gaat de pijn! wat fijn dat je en nieuwe klantje erbij heb.
an Admin
Onderwerp: Re: wist je dat ...... wo 08 jun 2011, 08:29
wist je dat ...
lis morgen en overmorgen thuis gaat zijn het helemaal niet goed gaat de huisarts morgen maar eens moet kijken ik vrees dat het ontstoken is ze veel pijn heeft k' opnieuw een klantje heb
madelief moderator
Onderwerp: Re: wist je dat ...... wo 08 jun 2011, 08:08
dat er zomer kermis is in deventer! dat de kermis tot zondag blijvt. en dat ik morgen avond naar de kermis ga! en dat er vrijdag avond vuurwerk is aan de ijssel in deventer!
waaslandwolf moderator
Onderwerp: Re: wist je dat ...... wo 01 jun 2011, 23:11
Dat we sevens naar de Antwerpse zoo gaan. Ik mijn best doe om goed te blijven gaan, beste An. maar dat tijdsgebrek en vermoeidheid me soms parten spelen.
an Admin
Onderwerp: Re: wist je dat ...... di 31 mei 2011, 20:19
bijna verlengt weekend is dat ik met teisha naar de DA ga zo dat ze schud met haar koppie en naar mijn mening precies scheef loopt met haar kop dat ik benieuwd ben ik blij ben dat je weer wat beter gaat andy
waaslandwolf moderator
Onderwerp: Re: wist je dat ...... di 31 mei 2011, 09:37
Ik vandaag een nacht verlof heb en de werkweek dus reeds heb afgesloten.
madelief moderator
Onderwerp: Re: wist je dat ...... di 31 mei 2011, 03:54
ooh jammer! dan is het idd niet zo fijn! als je er niet tegen kan. maar dat het film in 3d wel leukerder en beter is.
an Admin
Onderwerp: Re: wist je dat ...... ma 30 mei 2011, 18:32
man kan niet zo goed tegen 3d die brilletjes bezorgen hem hoofdpijn en ook lis vind dit niet zo fijn mss in 3d dat die wel beter is
madelief moderator
Onderwerp: Re: wist je dat ...... ma 30 mei 2011, 17:14
het in 3d echt heel leuk is. en net dat je er minnen in zit als of je meespeelt en net als of je het kan pakken heel gaaf. zo als ik dacht dat ik johnny depp kon pakken! en dat je het ook eens en film moet kijken in 3d heel leuk om het te kijken!
an Admin
Onderwerp: Re: wist je dat ...... ma 30 mei 2011, 08:42
ja idd dezelfde gezien alleen niet in 3d moet ook lukken vond hem nu niet zo geweldig ook niet slecht maar meer voor op dvd in de huiskamer
madelief moderator
Onderwerp: Re: wist je dat ...... ma 30 mei 2011, 01:27
dat labrodor de lieftste honden zijn en heelemaal niet de kwaadste! en dat ik zaterdag ook naar de boiscoop bent geweest. naar de pirates of the caribbean deel4 in 3d en super gaafe film was. en echte aanrader voor iedereen! en johnny depp en lekkere ding vind!
an Admin
Onderwerp: Re: wist je dat ...... zo 29 mei 2011, 18:48
labs idd niet een van de kwaadste zijn dat deze hond tamelijk al een leeftyd van 11 jaar heeft dat ze wat kriegelig word door haar ouderdom lollll de zon hier voluit schijnt en de wind eindelijk weg is gisteren lekker een cinema hebben meegepikt
waaslandwolf moderator
Onderwerp: Re: wist je dat ...... zo 29 mei 2011, 06:48
Labrado'rs toch nog niet van de kwaad'ste dieren zijn. Ik er zo eentje heb die ook wel eens achter onze katten durft te zitten, maar voor de rest wel een lieve brave hond is. Katten slimmer zijn dan we zouden denken en Minny haar zeker niet zal laten doen. Maar dat men bij vreemde honden toch wel het best zo voorzichtig mogelijk blijft.
an Admin
Onderwerp: Re: wist je dat ...... wo 25 mei 2011, 05:51
ze tot nu toe niet meer buiten wil dat het toch bijna avond is ik voorlopig ff weinig nieuws heb maar toch blij ben met de dagelijkse berichies van iedereen