Aantal berichten : 588 Leeftijd : 52 Woonplaats : deventer
Onderwerp: Re: bah niks aan dit weer! zo 22 jan 2012, 20:29
oooh nee he zit je ook niet op te wachten! en de winter duurd al zo lang het word tijd voor de lente!
an Admin
Aantal berichten : 1362 Leeftijd : 49 Woonplaats : limburg
Onderwerp: Re: bah niks aan dit weer! zo 22 jan 2012, 10:19
hoorde op nieuws weer een hele week regen
an Admin
Onderwerp: Re: bah niks aan dit weer! zo 22 jan 2012, 10:18
dat is ook ja de 'oude' tijd was niks maar nu mogen ze veel te veel en dat is ook niet goed
madelief moderator
Onderwerp: Re: bah niks aan dit weer! zo 22 jan 2012, 06:45
oooh wat erg voor de juf! ja tegenwoordig zijn ze snel aangebrand de jonge lui. je hoef ze niks te zeggen en hup je krijgt en dreun belagelijk voor woorden. dat je niks mag zeggen!
an Admin
Onderwerp: Re: bah niks aan dit weer! zo 22 jan 2012, 01:42
in de week stond hier nog zoiets in de krant scholier slaat juf 6 weken onbekwaam volgens mij ligt het ook veel aan de jongeren ze kunnen amper wat verdragen
madelief moderator
Onderwerp: Re: bah niks aan dit weer! za 21 jan 2012, 23:36
ja dat snap ik ook niet vreemd! als juffrouw zijnde doe je dat toch. maar als ze tegen woordig al bang moet zijn omwat te zeggen dat ze dan in elkaar word geslaagen is toch te zot voor woorden!
an Admin
Onderwerp: Re: bah niks aan dit weer! za 21 jan 2012, 01:52
ik snap de scholen niet dat ze die kinderen dan binnen halen wist wel dat ik moest luisteren p school ! tegenwoordig kloppen ze toch gewoon een juf het ziekenhuis in als je wat zegd ! pfff dus waarom nog iets zeggen denken ze dan
waar gaat de wereld toch naartoe
madelief moderator
Onderwerp: Re: bah niks aan dit weer! vr 20 jan 2012, 23:56
wat erg voor je man! en voor de kid's dat ze pezopen thuis kwamen! je heb niks te zeggen voor het weer he kon dat maar! maar ja je moet het beste van maken. maar als je nat thuis komt is ook natuurlijk niet leuk! hopen dat het maandag beter wordt.
an Admin
Onderwerp: Re: bah niks aan dit weer! vr 20 jan 2012, 22:49
man-lief kwam ook naar huis en heeft er ook niks aan gehad de kids waren verzopen bij thuis-komst en de leraren en juffen stonden wel allemaal binnen !
madelief moderator
Onderwerp: bah niks aan dit weer! vr 20 jan 2012, 00:00
ik haat dit weer! ben je ook en dagje vrij wil je genieten van je dagje vrij heb je dit weer bah!