Aantal berichten : 588 Leeftijd : 52 Woonplaats : deventer
Onderwerp: Re: depri door het weer! vr 23 sep 2011, 06:14
an schreef:
hoe gaat het nu met je ??
zal van weekend wel eens foto 's maken dan zie je wel dat het echt nodig gaat zijn
dank je momenteel beter! niet meer zo depri. oke dan zie ik het wel beter op de foto! want op de andere foto's vielt het echt niet zo op vandaar.
an Admin
Aantal berichten : 1362 Leeftijd : 49 Woonplaats : limburg
Onderwerp: Re: depri door het weer! do 22 sep 2011, 23:46
hoe gaat het nu met je ??
zal van weekend wel eens foto 's maken dan zie je wel dat het echt nodig gaat zijn
madelief moderator
Onderwerp: Re: depri door het weer! wo 21 sep 2011, 07:41
eigenlijk is het mijn niet echt opgevallen van lis! op de foto's!
an Admin
Onderwerp: Re: depri door het weer! di 20 sep 2011, 16:57
dank je ja het moet het is niet van te zeggen : ik laat het zo want als je op foto's ziet , dan zie je dat ze haar mond ook niet volledig dicht kan doen
madelief moderator
Onderwerp: Re: depri door het weer! di 20 sep 2011, 09:47
oooh wat vreselijk voor lis zo als ik dit leest. wat ze allemaal moet doormaken. ik hoop toch ook zo voor lis dat het niet zo ver moet komen en dat het apparaat goed werkt! en wat vreselijk voor je vriendin dat ze dit ook allemaal heb meegemaakt wat en hel voor haar!
an Admin
Onderwerp: Re: depri door het weer! ma 19 sep 2011, 19:59
ja ..... eerst gaan ze tanden (3) al voorlopig trekken om plaats te maken dan gaat met een apparaat haar gebit naar achteren geduwd (geforceerd ) zeg maar als dit niet helpt , dan word haar kaak op meerdere stukken gebroken en gezet in goede positie
hoop echter dat het nooit zover komt want ik heb een vrienddin die dit heeft moeten laten doen en als ik weet hoe zij heeft afgezien
dus hoop met dat apparaat dat het gaat helpen
madelief moderator
Onderwerp: Re: depri door het weer! ma 19 sep 2011, 09:34
wat vreselijk voor haar wat en toestand. het zit haar niet mee. en ook nog is de tanden worden getrokken. maar wat doen ze dan aan de kaak wat verkeert staat dan! hoop na de behandelingen dat het allemaal weer goed komt met haar bovenkaak.
an Admin
Onderwerp: Re: depri door het weer! zo 18 sep 2011, 23:39
er zullen tanden worden getrokken dit ivm haar bovenkaak ze heeft namelik en cross-bite en haar hele bovenkaak staat verkeerd maar nadien word er gestart met de behandeling van de orthodond
madelief moderator
Onderwerp: Re: depri door het weer! zo 18 sep 2011, 10:27
moet ze dan voor controle of boren? wat fijn voor haar dat de gips die maandag eraf gaat.
an Admin
Onderwerp: Re: depri door het weer! zo 18 sep 2011, 08:23
nu vrijdag moet ze eerst nog voor haar tanden maar dan die maandag mag hem eraf
madelief moderator
Onderwerp: Re: depri door het weer! zo 18 sep 2011, 07:36
dank je. dat geloof ik graag waneer mag lis de gips eraf dan? zij wil er ook zo snel mogelijk van af natuurlijk zal voor haar en opluchting zijn! kan ze gewoon weer de dingen doen!
an Admin
Onderwerp: Re: depri door het weer! zo 18 sep 2011, 05:43
ik hoop het ook voor je morgen is weer een schooldag en lis is aan het aftellen voor de gips we duimen voor je dat je er weer snel kunt bijzijn en dat je mooie humor weer snel terug komt
madelief moderator
Onderwerp: Re: depri door het weer! zo 18 sep 2011, 01:35
ja idd hoop dat het morgen beter gaat! en lekker in mijn vel zit.
an Admin
Onderwerp: Re: depri door het weer! zo 18 sep 2011, 00:15
ik hoop het ook voor je het is niet fijn om je niet goeds in je vel te voelen
madelief moderator
Onderwerp: Re: depri door het weer! vr 16 sep 2011, 20:49
dank je heel lief van je. hoop ook snel dat ik de oude weer ben. en snel weer opknapt. en weer vrolijk word maar dan knuffel ik de katten en is alles weer goed!
an Admin
Onderwerp: Re: depri door het weer! vr 16 sep 2011, 19:59
ik kan het me wel voorstellen een zomer is er nauwelijks geweest ook je kan mss je zinnen eens verzetten ? geef je lieverds maar een dikke knuffel zij vrolijken je wel op hopelijk ben je snel weer op de been en lacht het leven je weer toe
madelief moderator
Onderwerp: depri door het weer! vr 16 sep 2011, 10:57
dat er nauwelijks de zon schijnt en haast geen goede zomer vankantie heb gehad! en depri ben. de laaste tijd vaak hoofdpijn heb. en nergens zin in heb. maar als ik de katten om me heen heb en heerlijk met ze kan knuffelen voel ik me al wat beter. de katten zijn mijn alles zijn zulke lieverds. vrolijk je altijd op!