Aantal berichten : 1362 Leeftijd : 49 Woonplaats : limburg
Onderwerp: Re: ~ het praat hoekje ~ di 16 okt 2012, 06:48
die was der al ff aan treiteren en genoeg is genoeg he
maar heb altyd gezecht niet zelf beginnen , pas als ze jou pijn doen dan verdedigd ge u maar
waaslandwolf moderator
Aantal berichten : 716 Leeftijd : 53 Woonplaats : Sint Niklaas
Onderwerp: Re: ~ het praat hoekje ~ zo 21 okt 2012, 18:38
Wel jammer dat zo van die dingen toch steeds gebeuren hé.
an Admin
Onderwerp: Re: ~ het praat hoekje ~ zo 21 okt 2012, 22:00
id maar goed nieuws !!!
ze gaat volgend jaar naar een gewone school geen bijzonder onderwijs meer ! heb me slag thuisgehaald
dit moest al veel eerder gebeurd zijn !
waaslandwolf moderator
Onderwerp: Re: ~ het praat hoekje ~ wo 24 okt 2012, 17:30
Da's heel goed nieuws! ik wens haar alvast veel sukses aldaar! hopelijk lukt het
an Admin
Onderwerp: Re: ~ het praat hoekje ~ do 25 okt 2012, 04:16
hoop het ook ligt volledig aan haar nu volgend jaar
waaslandwolf moderator
Onderwerp: Re: ~ het praat hoekje ~ zo 28 okt 2012, 21:28
Laat ons hopen dat ze er het beste van maakt.
an Admin
Onderwerp: Re: ~ het praat hoekje ~ zo 28 okt 2012, 21:39
id eindelijk me slag thuisgehaald was er al 3 j mee bezig voor haar daar weg te krijgen maar ja als je alleen staat , doe je niet veel he
waaslandwolf moderator
Onderwerp: Re: ~ het praat hoekje ~ wo 31 okt 2012, 04:46
En ik die dacht dat het de ouders zijn die beslissen naar welke school het kind gaat......behalve naar de buitengewone scholen dan natuurlijk, daar moet je kind voor in aanmerking komen...
an Admin
Onderwerp: Re: ~ het praat hoekje ~ wo 31 okt 2012, 09:10
ja dacht ik ook ja maar clb het vroegere PMS stellen tegewoordig de 'regeltjes ' op
zij durven naar andere scholen bellen o.a en doen der alles aan om het toch te stoppen dat je je eigen kind weghaalt
waaslandwolf moderator
Onderwerp: Re: ~ het praat hoekje ~ vr 02 nov 2012, 09:17
Zo is dat met het CLB, ze kunnen je kind naar een bijzondere school sturen indien zij dit nodig achten, het omgekeerde is ook het geval, t' moet wel steeds met de samenwerking van de ouders zijn vind ik, wij hebben er ook drie in het bijzonder zitten..
an Admin
Onderwerp: Re: ~ het praat hoekje ~ vr 02 nov 2012, 23:30
weet je wat het is : als je kind vb niet kan stilzitten , of wat luidruchtig is stoppen ze die al veel te snel weg begrijp je ? bij scholen moet een kind -braaf zitten -niet te humeurig zijn - geen buitenbeentje zijn
kan zo wel even doorgaan ze eisen veel te veel vind ik
kinderen moeten een iq hebben vanaf ze geboren zijn tot de laatste jaren van 500 zo te spreken
en een kind dat een beetje problemen heeft waar zij niet mee omkunnen dan plaatsen die al snel ergens waar ze denken dat het 'beter' is voor HUN meestal
waaslandwolf moderator
Onderwerp: Re: ~ het praat hoekje ~ za 03 nov 2012, 02:26
Hebben we met onze Youri ook meegemaakt, die heeft ADHD en een lichte vorm van autisme, het laatste jaar in z'n vorige school was een hel, nu zit hij in het bijzonder secundair in Gentbrugge, en ik moet zeggen hij heeft het er goed, ook dit moest goedgekeurd worden door het CLB, want het omgekeerde is ook waar, als zij vinden dat je kind "niet" in aanmerking komt, gaat het niet naar het bijzonder onderwijs, onze Youri hebben ze zelfs eens in een tent gestopt op de gang in z'n vorige school, eigenlijk trekt het onderwijs op niet veel, want in gewone scholen moet je tegenwoordig de perfektie zijn om te kunnen meedraaien, ze vragen veel van kinderen..
an Admin
Onderwerp: Re: ~ het praat hoekje ~ za 03 nov 2012, 21:53
kon het niet beter verwoorden als jij
waaslandwolf moderator
Onderwerp: Re: ~ het praat hoekje ~ zo 04 nov 2012, 20:18
K' heb m'n best gedaan hé.
an Admin
Onderwerp: Re: ~ het praat hoekje ~ za 17 nov 2012, 12:34
moet zeggen ze heeft een beste vriendinneke gevonden echt een meisje dat ook daar niet thuis hoort en ook volgend jaar naar een gewoon school gaat
zo zie je maar dat niet elk kind zomaar op een bijzondere school moet
maar zei ook al tegen lis trouwens tegen al me kinderen dat ze allen op hun manier toch wat bijzonder zijn in 'iets'
de oudste is nu alleen gaan wonen en valt hem best mee we zijn der deze avond nog langsgeweest en hebben hem nog een frigo cadeau gedaan want da had die nog niet
waaslandwolf moderator
Onderwerp: Re: ~ het praat hoekje ~ za 24 nov 2012, 05:41
Ha, gaat de oudste al alleen wonen? wat heb jij al grote kinderen zeg, ik wens hem alvast veel sukses.
an Admin
Onderwerp: Re: ~ het praat hoekje ~ za 24 nov 2012, 09:20
is 20 jaar en ja wilde dit gaat hem wel goed heeft vast werk gevonden
deze avond had ik les ga dus bijscholing volgen ivm de nagelstyling
en lukt me vrij goed heb deze avond me certificaat behaald !
waaslandwolf moderator
Onderwerp: Re: ~ het praat hoekje ~ do 29 nov 2012, 05:08
Dan ben je ook wel redelijk vroeg aan kinderen beginnen, zelfs iets vroeger dan ik want mijn oudste zoon is 18, alvast een dikke proficiat met je certificaat!
an Admin
Onderwerp: Re: ~ het praat hoekje ~ do 29 nov 2012, 05:34
was bijna 18he maar ja alles is goed niks tekort gehad
merci ben super blij ermee en vandaag een hele moeilijke klant achter de rug pfff dat er zulke mensen bestaan
waaslandwolf moderator
Onderwerp: Re: ~ het praat hoekje ~ zo 02 dec 2012, 01:55
Er bestaan heel moeilijke mensen, beste An, dat ondervind je als je met klanten omgaat, heb ik ook nog meegemaakt toen ik in de feestzaal werkte...
an Admin
Onderwerp: Re: ~ het praat hoekje ~ wo 05 dec 2012, 16:33
ben al even niet meer hier geweest dit heeft een reden :
teisha is niet langer onder ons Maandag nacht heeft ze waarschijnlijk een hartstilstand of iets anders gekregen we weten niet wat er precies is gebeurd
ze kwam volle paniek uit haar mandje en stuikte ineen denk dat ze op slag ..... (kan het woord nog niet uit me mond krijgen)
een grote klap voor zowel mij als voor lis er is sinds gisteren een nieuw hondje voor mij veel te vroeg in huis gekomen maar deed het deels ook voor lis die der helemaal onderdoor is om het gemis te beperken
haar naam is lady ze is een chihuahua geboren op 20/10/2012
lis verjaard ook op deze datum dit wil niet zeggen dat we teisha al zomaar vervangen hebben maar we hebben het zo moeilijk
ga proberen om toch wat hier af en toe nog wat te plaatsen maar voorlopig ga ik eerst de rouw -periode inzetten.....
waaslandwolf moderator
Onderwerp: Re: ~ het praat hoekje ~ do 06 dec 2012, 00:47
Oei, dat is niet leuk om je huisdier die tevens deel uit maakt van je gezin zo plots te verliezen, ik wens jou en Lis dan ook heel veel sterkte toe An, en alvast veel sukses en plezier met jullie nieuwe hondje...
an Admin
Onderwerp: Re: ~ het praat hoekje ~ do 06 dec 2012, 01:54
waaslandwolf schreef:
Oei, dat is niet leuk om je huisdier die tevens deel uit maakt van je gezin zo plots te verliezen, ik wens jou en Lis dan ook heel veel sterkte toe An, en alvast veel sukses en plezier met jullie nieuwe hondje...
dank je kan er nog moeilijk met iemand echt over praten t'is zo vlug gegaan
waaslandwolf moderator
Onderwerp: Re: ~ het praat hoekje ~ do 06 dec 2012, 16:45
Van mij mag je er gerust over praten hoor, dat lucht op..
an Admin
Onderwerp: Re: ~ het praat hoekje ~ vr 07 dec 2012, 02:06
ik snap het gewoon niet nooit ziek geweest ,nooit iets gemankeerd zo snel , ms beter zo dan afzien want das ook niks of moeten laten inslapen
mis vanal nu het wandelen , avonds bedje in , haar mandje stond langs bed , het spelen ,knuffelen