dierenvrienden wenst iedereen ......
Auteur Bericht an Admin
Aantal berichten : 1362Leeftijd : 49 Woonplaats : limburg Onderwerp: Re: dierenvrienden wenst iedereen ...... za 15 dec 2012, 19:23 rond die tijd ben ik naar me bedje gestapt
fijne zondag allen
Vind ik leuk Vind ik niet leuk
waaslandwolf moderator
Aantal berichten : 716Leeftijd : 53 Woonplaats : Sint Niklaas Onderwerp: Re: dierenvrienden wenst iedereen ...... za 15 dec 2012, 13:07 T' is alweer reeds een uur en 7 minutjes zondag.
an Admin
Aantal berichten : 1362Leeftijd : 49 Woonplaats : limburg Onderwerp: Re: dierenvrienden wenst iedereen ...... za 08 dec 2012, 04:23 bijna zondag
waaslandwolf moderator
Aantal berichten : 716Leeftijd : 53 Woonplaats : Sint Niklaas Onderwerp: Re: dierenvrienden wenst iedereen ...... za 08 dec 2012, 03:31 Ondertussen zaterdag geworden! een fijne gezellige zaterdag dus.
an Admin
Aantal berichten : 1362Leeftijd : 49 Woonplaats : limburg Onderwerp: Re: dierenvrienden wenst iedereen ...... vr 07 dec 2012, 02:02 fijne vrijdag allen voor ons ook bijna weekend
waaslandwolf moderator
Aantal berichten : 716Leeftijd : 53 Woonplaats : Sint Niklaas Onderwerp: Re: dierenvrienden wenst iedereen ...... do 06 dec 2012, 16:46 Een fijne vrijdag, voor mij is het weer weekeinde..
an Admin
Aantal berichten : 1362Leeftijd : 49 Woonplaats : limburg Onderwerp: Re: dierenvrienden wenst iedereen ...... wo 05 dec 2012, 16:40
waaslandwolf moderator
Aantal berichten : 716Leeftijd : 53 Woonplaats : Sint Niklaas Onderwerp: Re: dierenvrienden wenst iedereen ...... zo 02 dec 2012, 01:57 Aan allen een heerlijke rustige zondag.
an Admin
Aantal berichten : 1362Leeftijd : 49 Woonplaats : limburg Onderwerp: Re: dierenvrienden wenst iedereen ...... do 29 nov 2012, 05:32 nog een dagje he alvast een fijne avond allen
waaslandwolf moderator
Aantal berichten : 716Leeftijd : 53 Woonplaats : Sint Niklaas Onderwerp: Re: dierenvrienden wenst iedereen ...... do 29 nov 2012, 05:10 Jammer genoeg alweer achter de rug, hop naar het volgende weekeinde...
an Admin
Aantal berichten : 1362Leeftijd : 49 Woonplaats : limburg Onderwerp: Re: dierenvrienden wenst iedereen ...... za 24 nov 2012, 09:22 leuk vakantie !! lekker rustig relaxen fijn weekend allen
waaslandwolf moderator
Aantal berichten : 716Leeftijd : 53 Woonplaats : Sint Niklaas Onderwerp: Re: dierenvrienden wenst iedereen ...... za 24 nov 2012, 05:44 ondertussen alweer een gezellige zaterdagavond, wij zitten hier in vakantiepark weerterbergen.
an Admin
Aantal berichten : 1362Leeftijd : 49 Woonplaats : limburg Onderwerp: Re: dierenvrienden wenst iedereen ...... za 17 nov 2012, 12:30 fijne , gezellige zaterdag avond
lekker achter de tv
waaslandwolf moderator
Aantal berichten : 716Leeftijd : 53 Woonplaats : Sint Niklaas Onderwerp: Re: dierenvrienden wenst iedereen ...... za 17 nov 2012, 04:11 Alvast een fijne zaterdagavond.
waaslandwolf moderator
Aantal berichten : 716Leeftijd : 53 Woonplaats : Sint Niklaas Onderwerp: Re: dierenvrienden wenst iedereen ...... zo 04 nov 2012, 20:19 Bij mij was het thuiskomen van vakantie en al meteen vertrekken naar het werk...
an Admin
Aantal berichten : 1362Leeftijd : 49 Woonplaats : limburg Onderwerp: Re: dierenvrienden wenst iedereen ...... za 03 nov 2012, 21:52 morgen beginnen de scholen en werkdagen weer we wensen iedereen nog een laatste fijne dag toe
waaslandwolf moderator
Aantal berichten : 716Leeftijd : 53 Woonplaats : Sint Niklaas Onderwerp: Re: dierenvrienden wenst iedereen ...... za 03 nov 2012, 02:18 Jammer, jammer, jammer toch...met ons druk leven, en dan de afstand die we van elkaar wonen, maar toch alvast ook een fijn weekeinde.
an Admin
Aantal berichten : 1362Leeftijd : 49 Woonplaats : limburg Onderwerp: Re: dierenvrienden wenst iedereen ...... vr 02 nov 2012, 23:31 wensen jullie nog een fijn weekend toe
(wij geraken nooit bij elkaar
hihihi )
waaslandwolf moderator
Aantal berichten : 716Leeftijd : 53 Woonplaats : Sint Niklaas Onderwerp: Re: dierenvrienden wenst iedereen ...... vr 02 nov 2012, 09:14 Geen probleem An, wij kennen dat, bij ons zitten de weekends ook altijd vol, dat heb je nu eenmaal met een groot gezin, ik wens je ook alvast een fijne avond, zachte nachtrust en prettige dag toe.
an Admin
Aantal berichten : 1362Leeftijd : 49 Woonplaats : limburg Onderwerp: Re: dierenvrienden wenst iedereen ...... do 01 nov 2012, 10:51 ondertussen bijna vrijdag
wens jullie een fijne avond toe
( andy, weekend staat helaas hier vol )
zat . opleiding
zond : cinema en wedstrijd
waaslandwolf moderator
Aantal berichten : 716Leeftijd : 53 Woonplaats : Sint Niklaas Onderwerp: Re: dierenvrienden wenst iedereen ...... do 01 nov 2012, 08:16 Het Vennebos ligt in "Hapert" ergens in holland, en ja hoor, je kan er een hond meenemen.
an Admin
Aantal berichten : 1362Leeftijd : 49 Woonplaats : limburg Onderwerp: Re: dierenvrienden wenst iedereen ...... wo 31 okt 2012, 09:08 waar ligt vennebos ???
zal eens overleggen
kan je daar een hond meenemen?
waaslandwolf moderator
Aantal berichten : 716Leeftijd : 53 Woonplaats : Sint Niklaas Onderwerp: Re: dierenvrienden wenst iedereen ...... wo 31 okt 2012, 04:55 Wij hebben ondertussen ook vakantie, vrijdag vertrekken we naar het Vennebos, morgen zitten we in het pirateneiland...
...t' zou mischien eens een goed idee kunnen zijn om ons eens te bezoeken in het Vennebos? tenminste als je wil en het je weet zijn, dit was een idee van mijn vrouw toen ik haar voorstelde om jullie te bezoeken, aangezien we daar alle tijd van de wereld hebben, kortom, mocht je zin hebben, je bent welkom.
an Admin
Aantal berichten : 1362Leeftijd : 49 Woonplaats : limburg Onderwerp: Re: dierenvrienden wenst iedereen ...... zo 28 okt 2012, 21:37 een fijne week toe
hier hebben ze vakantie
vraag me af wanneer we eens bezoek krijgen vanuit waasland hm hm
waaslandwolf moderator
Aantal berichten : 716Leeftijd : 53 Woonplaats : Sint Niklaas Onderwerp: Re: dierenvrienden wenst iedereen ...... zo 28 okt 2012, 21:30 Een fijne jammer genoeg regenachtige maandag...
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: dierenvrienden wenst iedereen ......
dierenvrienden wenst iedereen ......