Aantal berichten : 716 Leeftijd : 53 Woonplaats : Sint Niklaas
Onderwerp: Re: klacht tegen de school zo 16 okt 2011, 18:02
an Admin
Aantal berichten : 1362 Leeftijd : 49 Woonplaats : limburg
Onderwerp: Re: klacht tegen de school do 13 okt 2011, 23:14
waaslandwolf schreef:
Voor mijn part kan je niet grof genoeg zijn tegen die jongen, hij moet dan maar niet pesten! ik zou hem waarschijnlijk gewoon naar Turkije of zelfs verder gemept hebben, want ik haat pesters, mischien omdat ik zelf ook te lief en te braaf ben, wel een goede zaak dat ze die jongen van het school gestuurt hebben.
dezelfde golflengte
waaslandwolf moderator
Onderwerp: Re: klacht tegen de school do 13 okt 2011, 16:28
Voor mijn part kan je niet grof genoeg zijn tegen die jongen, hij moet dan maar niet pesten! ik zou hem waarschijnlijk gewoon naar Turkije of zelfs verder gemept hebben, want ik haat pesters, mischien omdat ik zelf ook te lief en te braaf ben, wel een goede zaak dat ze die jongen van het school gestuurt hebben.
an Admin
Onderwerp: Re: klacht tegen de school do 13 okt 2011, 06:02
ja das typish school he het ene oor in-andere oor uit of ze willen het gewoon niet zien
madelief moderator
Aantal berichten : 588 Leeftijd : 52 Woonplaats : deventer
Onderwerp: Re: klacht tegen de school wo 12 okt 2011, 23:52
an schreef:
hoorde hier laatst op nieuws dat er een meisje van 16j zelfmoord had gepleegd omwille van het pesten ... waarom moet er toch altyd iemand getreitert worden ! hebben die nu echt niks anders te doen voorlopig ziet ze hem ook niet meer hoor hij is van school gestuurd en zij is nu ook weer veel rustiger nu is mss grof wat ik heb gezegd tegen die jongen :
' ik mep u terug naar turkije als je dit nog een keer doet ' ! maar mijn stoppen sloegen door op dat moment denk als die terug is , dat het niet meer waagd ik hoop het althans voor hem ! want dan zeg ik het niet meer maar mep ik hem gewoon pertotal !!
gelukkig ziet melissa hem niet meer. maar het is toch erg dat iemand altijd gepest wordt. ik wert ook altijd gepest omdat ik niks duft en te lief ben en te zacht ben van karakkter. daarom. die mensen worden altijd gepest en omdat melissa ook lief is en mooi is wordt ze ook altijd gepest. zulke mensen die dat doen hoop ik echt dat die ook eens goed gepest word kan die voelen hoe dat is. ze beseffen niet wat ze iemand aan doen! en ik vind het echt heel schokkend dat iemand daardoor zelfmoord pleeg vreselijk. zo iets moet gelijk aangepakt worden. bah vreslijk dit.
an Admin
Onderwerp: Re: klacht tegen de school di 11 okt 2011, 20:00
hoorde hier laatst op nieuws dat er een meisje van 16j zelfmoord had gepleegd omwille van het pesten ... waarom moet er toch altyd iemand getreitert worden ! hebben die nu echt niks anders te doen voorlopig ziet ze hem ook niet meer hoor hij is van school gestuurd en zij is nu ook weer veel rustiger nu is mss grof wat ik heb gezegd tegen die jongen :
' ik mep u terug naar turkije als je dit nog een keer doet ' ! maar mijn stoppen sloegen door op dat moment denk als die terug is , dat het niet meer waagd ik hoop het althans voor hem ! want dan zeg ik het niet meer maar mep ik hem gewoon pertotal !!
madelief moderator
Aantal berichten : 588 Leeftijd : 52 Woonplaats : deventer
Onderwerp: Re: klacht tegen de school di 11 okt 2011, 17:53
dit is echt niet normaal dat tie dat doet bij melissa! en wat vrezelijk dat ze altijd de doelwit is bij hem! en andere uit de klas. hoop dat het einderlijk afgelopen is met het pesten! en dat melissa einderlijk rust krijgt en hij en flinke sraf daarvoor krijgt!
an Admin
Onderwerp: Re: klacht tegen de school do 06 okt 2011, 01:30
waaslandwolf schreef:
Met pestkoppen die zulke dingen doen zou ik zelf wel eens durven afrekenen! en geloof me! het zou niet gezond aflopen met hem! hopelijk ontloopt hij zijn straf niet!!
de leraar hield me tegen want anders ...... hij is nu van school gestuurd en blijkbaar was lis niet het 1ste slachtoffer hij zou een meisje het ziekenhuis in geklopt hebben
mooie zoon amai maar ben al blij dat ze hem voor ff niet meer hoeft te zien
waaslandwolf moderator
Onderwerp: Re: klacht tegen de school wo 05 okt 2011, 10:08
Met pestkoppen die zulke dingen doen zou ik zelf wel eens durven afrekenen! en geloof me! het zou niet gezond aflopen met hem! hopelijk ontloopt hij zijn straf niet!!
an Admin
Onderwerp: Re: klacht tegen de school wo 05 okt 2011, 01:49
straks moeten we naar de school dit gaat echt te ver nu
Onderwerp: Re: klacht tegen de school wo 05 okt 2011, 01:48
dit kan echt niet!!! Ben benieuwd naar het vervolg...
an Admin
Onderwerp: klacht tegen de school di 04 okt 2011, 22:04
gisteren met uit school komen zag ik dit :
ik natuurlijk in alle staten : HOE KOMT DAT ? zeg ze zo tegen mij 'ja dat komt door E die heeft me geklopt op me schouder dus ik naar een leraar waar het manneke net bij zat en uitgelegd dat dit zo niet kan de leraar trok beide naar binnen om dit te regristreren bij het secretariaat deze avond word er bij de ouderavond hierover klacht neergelegd
het moet eens gedaan zijn de jongen E is een pestkop en treiter der al van in begin schooljaar ! ook dit word nu vermeld