ja idd zo is dat nu beginnen ze in maart eraan en laten ze alls voorlopig even bekomen de gaten beginnen dicht te gaan en de draadjes komen al los en daar heeft ze wat last van
madelief moderator
Aantal berichten : 588 Leeftijd : 52 Woonplaats : deventer
het kan ook zo niet er moet iets gedaan worden word te erg anders en ms later in middelbare dat ze haar weer pesten met
konijn , paardengebid ... noem maar op
er moet zeker iets aan gedaan worden. heb ze later alleen maar baat bij. lijkt mijn heel vreselijk dat ze daar mee gepest word. dus ik hoop dat ze het doet om gepest te worden om te voorkomen.
an Admin
Aantal berichten : 1362 Leeftijd : 49 Woonplaats : limburg
Onderwerp: Re: update melissa do 13 okt 2011, 23:11
het kan ook zo niet er moet iets gedaan worden word te erg anders en ms later in middelbare dat ze haar weer pesten met
konijn , paardengebid ... noem maar op
madelief moderator
Onderwerp: Re: update melissa do 13 okt 2011, 17:46
ja ik hoop dat ze je raad heb opgevolgt. en dat ze dat toch doet. en niet er bij laat. ben ook benieuwd!
an Admin
Onderwerp: Re: update melissa do 13 okt 2011, 06:04
ze zei in de week al wil geen beugel want dan lachen ze me uit nu heb k haar enkele vb laten zien van hoe het eruit gaat zien binnen 10 - 15 jaar als ze dit zo laat en dan zei ze : ja dat wil ik al helemaal niet
dus ben benieuwd
madelief moderator
Onderwerp: Re: update melissa wo 12 okt 2011, 23:42
gelukkig is de tandvlees goed! en niet ontstoken dat is het belangrijks. wat spannend allemaal voor melissa dat ze in maart er aan beginnen. in die tussen tijd kan ze nog even er niet aan denken en ontspannen. ik ben ook benieuwd hoe het allemaal afloopt. niks te danken voor de reactie!
an Admin
Onderwerp: Re: update melissa di 11 okt 2011, 19:56
nu beginnen reeds de draadjes eruit te komen en heeft ze er wel wat last van op zich valt het goed mee niks blauw of wit (tandvlees )
in Maart gaan ze eraan beginnen ben benieuwd hoe dit afloopt
bedankt voor de reactie
madelief moderator
Onderwerp: Re: update melissa di 11 okt 2011, 18:02
ooh wat fijn dat de pijn voor melissa is meegevallen! en wat flink en knap van haar dat ze zo goed houd petje af voor melissa! wat leuk dat de clown was langsgeweest.
an Admin
Onderwerp: Re: update melissa ma 10 okt 2011, 20:36
lis , onze jongste heeft tand-kaak problemen ze heeft een onderbeet en tevens een cross-bite
we zijn nu al een tijdje bezig met de orthodond deze raadde als 1ste aan een koppel tandjes te trekken (plaats maken ) dit is nu gebeurt
hier het verloop :
de aankomst om 6.30 u
nadien heb ik doordat het zo snel ging en ik potverdikke me cam telkens vergat geen verdere foto's
terugkomst wel :
hier was ze net terug ;
na een uurtje al handig op dreef :
en toen naar huis maar niet vooraleer de clown was geweest 8-)
resultaat :
gelukkig is de pijn heel goed meegevallen en nu heeft ze zo goed als geen last meer tenzij als ze nog een beetje eet
an Admin
Onderwerp: Re: update melissa do 06 okt 2011, 01:27
hoop het ook wil dit haar echt niet aandoen omdat ik iemand ken (school) die dit ook heeft moeten laten doen en gelijk zij eruit zag ........... bont -bauw en dan die pijn
heb er me twijfels over of ik het later wel zou doen indien het nog nodig zou zijn
waaslandwolf moderator
Aantal berichten : 716 Leeftijd : 53 Woonplaats : Sint Niklaas
Onderwerp: Re: update melissa wo 05 okt 2011, 10:12
Hopelijk werkt het apparaat goed en moet die zware ingreep niet gebeuren, we duimen er alvast voor, maar waarschijnlijk zal het wel wat kosten, hopelijk trek je zo veel mogelijk terug van de ziekenkast.
an Admin
Onderwerp: Re: update melissa ma 03 okt 2011, 20:40
ja idd iederee zegd dat wilde het ook graag weten maar hij zei : kan ik op voorhand niet zeggen omdat hij niet weet hoe het gaat evolueren maar dan nog ..... ge gaat toch ook niet naar winkel vb van ja wat gaat het me kosten
madelief moderator
Onderwerp: Re: update melissa ma 03 okt 2011, 09:13
an schreef:
ah maakt toch niks nu vrijdag moet ze binnen en worden de tandjes eruit gehaald dan pas kan ik opnieuw naar de orthodont voor de verdere afspraken alleen vind ik het zo raar dat die kerel niet eens kan zeggen wat het me allemaal gaat kosten nu sta ik voor een raadsel en hopen dat het me niet teveel gaat kosten en allemaal een beetje betaalbaar blijft
wat spannend allemaal voor melissa vrijdag! en het is ook allemaal nog afwacten natuurlijk! maar wat vreemd zo iets hoor je toch van te voren te zeggen hoe veel je het gaat kosten. hopen idd dat de kosten meevalt.
an Admin
Onderwerp: Re: update melissa zo 02 okt 2011, 20:02
ah maakt toch niks nu vrijdag moet ze binnen en worden de tandjes eruit gehaald dan pas kan ik opnieuw naar de orthodont voor de verdere afspraken alleen vind ik het zo raar dat die kerel niet eens kan zeggen wat het me allemaal gaat kosten nu sta ik voor een raadsel en hopen dat het me niet teveel gaat kosten en allemaal een beetje betaalbaar blijft
madelief moderator
Onderwerp: Re: update melissa zo 02 okt 2011, 09:35
sorry zie het nu pas! ik hoop toch ook voor melissa dat de apparaat werkt. en dat het niet zo ver komt.
an Admin
Onderwerp: update melissa vr 23 sep 2011, 20:50
gisteren naar het ziekenhuis geweest ze gaan op 7 okt. haar tandjes tussen nemen daarna opnieuw een afspraak met de orthodont ivm met haar apparaat dat ze zal krijgen de arts zei dat ze als ze 15-16 j waarschijnlijk haar kaak word gebroken en gezet mocht het apparaat niet voldoende helpen dus we hopen echt dat het niet zo ver komt ... zo is de stand nu :