Aantal berichten : 1362 Leeftijd : 49 Woonplaats : limburg
Onderwerp: Re: wat een nacht pfff wo 15 aug 2012, 01:02
blij dat je weer iets van je horen laat enne.... oud topic ??
snoopy nieuw lid
Aantal berichten : 16 Leeftijd : 24 Woonplaats : limburg
Onderwerp: Re: wat een nacht pfff di 14 aug 2012, 22:59
die mug was heel iritant hoor kon helemaal niet slapen dus ik kwam maar bij mama liggen ik had mijn deur open laten staan om 5uur besloot ik toch nog om in mijn eigen bed te gaan ( was te weinig ruimte) ik dacht dat de muggie weg was..... .....maar had het helaas verkeerd die ellendige mug zat daar gewoon rustig te wachten tot ik terug kwam maar ja ben erg blij dat ik terug ben
vriendelijke groeten snoopy
madelief moderator
Aantal berichten : 588 Leeftijd : 52 Woonplaats : deventer
Onderwerp: Re: wat een nacht pfff di 20 sep 2011, 09:38
dan heeft de kussen gelukkig toch wel goed geholpen. want er is niks zo erg als nekpijn!
an Admin
Onderwerp: Re: wat een nacht pfff ma 19 sep 2011, 19:55
de nacht is deze keer wel goed gegaan lis heeft een nieuw kussen die klaagde constant van nekpijn dat is blijkbaar nu gedaan want hoor der toch niet meer
madelief moderator
Onderwerp: Re: wat een nacht pfff ma 19 sep 2011, 09:36
haha dan houd het op valt niks over te halen dus!
an Admin
Onderwerp: Re: wat een nacht pfff zo 18 sep 2011, 23:40
nee helpt allemaal niet of mss als ik aandring maar als je dan zijn gezicht ziet weet je genoeg wel beeld maar geen klenk meer
madelief moderator
Onderwerp: Re: wat een nacht pfff zo 18 sep 2011, 08:45
ook niet als je hem en kus geeft!
an Admin
Onderwerp: Re: wat een nacht pfff zo 18 sep 2011, 08:20
madelief schreef:
ja dat is ook zo teisha moet ook natuurlijk z'n behoefte doen! dan moet je idd eruit of kijk man lief aan.
hahah en die bekijkt me met 1 oog weer terug van : dat zal wel ! ja ! gaat gij maar
madelief moderator
Onderwerp: Re: wat een nacht pfff zo 18 sep 2011, 08:05
ja dat is ook zo teisha moet ook natuurlijk z'n behoefte doen! dan moet je idd eruit of kijk man lief aan.
an Admin
Onderwerp: Re: wat een nacht pfff zo 18 sep 2011, 05:44
hahaha dat is het hem net ik kan niet uitslapen doordat teisha buiten moet en das meestal om een uur of 8
dus ja ......eruit he
madelief moderator
Onderwerp: Re: wat een nacht pfff zo 18 sep 2011, 01:31
wat erg probeer dan maar ens in slaap te komen ben je al klaar wakker! gelukkig is het zondag kan je misschien nog even uitslapen? als niemand je stoord tenminste.
an Admin
Onderwerp: wat een nacht pfff zo 18 sep 2011, 00:19
alsof het nog niet genoeg was dat men telkens wakker word van pijn kwam dochterlief om 03.00u zomaar even langs me liggen , klagend over 1 mug om 05.00u besloot de dame dan toch maar weer in eigen bedje te kruipen ook omdat man-lief in de zetel in slaap was gevallen ineens toch kwam opdagen (weer wakker ) natuurlijk dacht dit zal het einde wel zijn begint de hond te jengelen dus ik al gefrustreerd stttt! zwijg en slaap zeggend was het eindelijk stil om 06.00u