Aantal berichten : 1362 Leeftijd : 49 Woonplaats : limburg
Onderwerp: Re: het is nogal koud buiten en wat doe je dan! zo 27 feb 2011, 00:39
madelief moderator
Aantal berichten : 588 Leeftijd : 52 Woonplaats : deventer
Onderwerp: Re: het is nogal koud buiten en wat doe je dan! za 26 feb 2011, 11:08
madelief schreef:
an schreef:
dan zullen we hierover een topic maken leuk gezillig!
het staat bij 'gezellig praathoekje '
oooh leuk dat bij gezellig praathoekje staat en een topic over maakt.
madelief moderator
Onderwerp: Re: het is nogal koud buiten en wat doe je dan! za 26 feb 2011, 11:00
an schreef:
dan zullen we hierover een topic maken
oooh leuk dat bij gezellig praathoekje staat en een topic over maakt.
an Admin
Onderwerp: Re: het is nogal koud buiten en wat doe je dan! za 26 feb 2011, 09:38
dan zullen we hierover een topic maken
madelief moderator
Onderwerp: Re: het is nogal koud buiten en wat doe je dan! za 26 feb 2011, 07:25
an schreef:
psp is idd zenuwachtiger maar ik wijk nu wel enorm van het topic af hoop dat je dit niet erg vind
heelemaal niet ik vind het wel leuk erover te hebben!
an Admin
Onderwerp: Re: het is nogal koud buiten en wat doe je dan! vr 25 feb 2011, 23:59
psp is idd zenuwachtiger maar ik wijk nu wel enorm van het topic af hoop dat je dit niet erg vind
madelief moderator
Onderwerp: Re: het is nogal koud buiten en wat doe je dan! vr 25 feb 2011, 22:59
an schreef:
dat gebruik ik ook soms doe ik nog wel eens de psp gebruiken omdat daar ietjs meer mogelijkheden zijn maar dit duurt ook langer voor je iets in mekaar gesprokkelt hebt en soms werkt het zo op je zenuwen omdat je een idee hebt en het dan niet goed lukt
geduld pffffffffff hihihi
ja dat ken ik heb je en leuke idee en dan is het net niet en dan duurt het ook nog is lang! maar ja geduld is en schoone zaak maar dan heb je ook wat iets leuks zeg ik maar! oooh dan gebruik ik ook wel de psp kijken of het lukt. al werkt het op de zenuwen!
an Admin
Onderwerp: Re: het is nogal koud buiten en wat doe je dan! vr 25 feb 2011, 22:40
dat gebruik ik ook soms doe ik nog wel eens de psp gebruiken omdat daar ietjs meer mogelijkheden zijn maar dit duurt ook langer voor je iets in mekaar gesprokkelt hebt en soms werkt het zo op je zenuwen omdat je een idee hebt en het dan niet goed lukt
geduld pffffffffff hihihi
madelief moderator
Onderwerp: Re: het is nogal koud buiten en wat doe je dan! vr 25 feb 2011, 09:52
an schreef:
dank je al vind ik hem niet zo geslaagd
ik vind van wel dat je avatar en banner geslaagt leuke vrolijke kleurtjes ook! mag ik vragen wat voor progamma je gebruikt ik gebruikt photscape. met jou progamma heb je denk wel meer mogelijkheid zo te zien! ik vind dat je altijd wel heele leuke ideeen heb en leuke banner en avatar heb.
an Admin
Onderwerp: Re: het is nogal koud buiten en wat doe je dan! vr 25 feb 2011, 07:15
dank je al vind ik hem niet zo geslaagd
madelief moderator
Onderwerp: Re: het is nogal koud buiten en wat doe je dan! vr 25 feb 2011, 04:58
an schreef:
vind deze wel iets leuker heeft wel iets
ik vind deze banner en avatar ook wel wat hebben lekker vrolijk! trouwens die van jouw ook heel mooi!
an Admin
Onderwerp: Re: het is nogal koud buiten en wat doe je dan! do 24 feb 2011, 21:44
vind deze wel iets leuker heeft wel iets
madelief moderator
Onderwerp: Re: het is nogal koud buiten en wat doe je dan! do 24 feb 2011, 18:34
madelief schreef:
an schreef:
zag ook dat je alweer en prachtige nieuwe avatar /banner hebt ik vind de nieuwe avatar en banner die van jouw heel prachtig. graag gedaan hoor
wat vind je van deze avatar en banner of vind je de andere leukerder?
madelief moderator
Onderwerp: Re: het is nogal koud buiten en wat doe je dan! do 24 feb 2011, 03:14
an schreef:
zag ook dat je alweer en prachtige nieuwe avatar /banner hebt ik vind de nieuwe avatar en banner die van jouw heel prachtig. graag gedaan hoor
an Admin
Onderwerp: Re: het is nogal koud buiten en wat doe je dan! wo 23 feb 2011, 22:05
zag ook dat je alweer en prachtige nieuwe avatar /banner hebt
graag gedaan hoor
madelief moderator
Onderwerp: Re: het is nogal koud buiten en wat doe je dan! wo 23 feb 2011, 11:03
an schreef:
vind die echt gaaf gemaakt
dank je.
an Admin
Onderwerp: Re: het is nogal koud buiten en wat doe je dan! wo 23 feb 2011, 10:33
vind die echt gaaf gemaakt
madelief moderator
Onderwerp: Re: het is nogal koud buiten en wat doe je dan! wo 23 feb 2011, 10:31
an schreef:
aaaaaaaaaaaaaaaaaah gossie ! ik smelt gewoon
die is leuk genomen tja ze zegd duidelijk
stttttttttt niet storen
vooral die 3de foto zegd boekdelen
jaaa je mag meneertje echt niet storen in zijn slaapje anders wordt die grrrrrr! en dan zie idd net zo als op de derde foto boekdelen!
an Admin
Onderwerp: Re: het is nogal koud buiten en wat doe je dan! wo 23 feb 2011, 09:57
aaaaaaaaaaaaaaaaaah gossie ! ik smelt gewoon
die is leuk genomen tja ze zegd duidelijk
stttttttttt niet storen
vooral die 3de foto zegd boekdelen
madelief moderator
Onderwerp: het is nogal koud buiten en wat doe je dan! wo 23 feb 2011, 09:32
juist onder de wol kruipen! heerlijk lekker warm!
wie stoort mij daar ik ligt hier net zo lekker warm grrrrrr!
laat mijn nou maar lekker slapen grrrrr!
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: het is nogal koud buiten en wat doe je dan!